sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Suuri Rakkaus.






  Hän on kaunis ja vaalea. Muuntautuu luontevasti kaikkiin minun oikkuihini ja mielialanvaihteluihini. Hän voi tarvittaessa olla vaikka monessa paikkaa yhtäaikaa jos minä niin haluan. Ei kovin vanha vielä, hyvässä kunnossa. Mutta kuitenkin jo kuuluu elämääni vahvasti, enkä ilman haluaisi olla.
Minun Suuri Rakkauteni, unelmieni kirjahylly! <3

Ainokainen kuva koko hyllystä on tietysti epätarkka. Yritän korvata paremmalla myöhemmin!
                                                                                              
 Opiskeluaikanani hän oli eräänlainen päättötyöni. Rakkaudella, mieheni kanssa yhteistyöllä hänet suunnitteltiin ja itse omin pikku kätösin hänet valmistin.

 Suunnitteluvaiheessa minulla oli raakile-visio päässäni ja hyvin vahva ajatus muuntautuvuudesta. Tiesin että muutan mieltäni usein, joten hyllyn täytyy pystyä elämään mukana! Ja niin hän tekee: toimii pystyssä ja kyljellään. Laatikoita saa siirreltyä lukemattomin eri tavoin ja ne voi viskoa kaikki, tai vaikka vain osan rungon ulkopuolelle! Suunnitelmissa tehdä muutama ylimääräinen laatikko ja hyllylevyt runkoon. Tarpeen tullen saisin vaikka kolme isoa hyllyä yhdestä.

 Äsken kaappi oli pystyssä olohuoneen vastakkaisessa nurkassa, nyt kyljellään Keltaisella seinällä. Yksi laatikko toimittaa yöpöydän virkaa esikoisen huoneessa. Näppärää.


 Kyllä minä vaan niin tykkään.
Itse tehty on aina itsetehty ja erityisesti mieltä lämmittää, kun lopputulos on onnistunut ja toimiva. Tämä on ehdoton luottokaluste meillä!

                                     Seuraavana vuorossa onkin unelmien ruokapöytä!



  Joulua odottaen
-H


Ps. Olen tosi pahoillani tästä tekstin asettelusta/asettelemattomuudesta. Pari kertaa on meinannut lentää kone seinään, kun "ihan vaan nopeaan julkaisen lähes valmiin tekstin"!! En tiedä mikä Bloggerilla on minua vastaan... Vikahan ei tietenkään vaan voi olla minun käyttötaidoissani ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti