tiistai 17. joulukuuta 2013

ITSEPÄINEN.



 Itsepäinen kun olen, en suostu luovuttamaan tämän blogin suhteen! Vaikka minusta selvästikään ei ole päivittäin, ei edes viikottain kirjoittajaksi. Haluan silti kirjoittaa blogia. Sännöllisesti.
MUTTA KUN MÄ HALUUN!!
Vetoan aina ajanpuutteeseen, väsymykseen, kiireeseen ja muuhun potaskaan.. Ja silti roikun kaikki illat koneella joko facebookissa tehden eimitään, tai selaillen muiden blogeja!

Työuupumukseen en ainakaan voi nyt tällä kertaa vedota.
Koko viikko sairaslomaillaan, yksi kuumeilee ja toisella masu pipi. Perjantantaina lähdin ajoissa töistä ja lauantaiaamuna kipaistiin koululaisen joulujuhlassa.
Sitten minun kanssani tuli kotiin yksi erittäin tarmokas siivousapuri. Serkkuni kiitti ihanasti muutto/lastenhoitoavusta ja iski minun heikkoon kohtaani: Suursiivous! Tuntui todella oudolta, vähän ikävältäkin päästää toinen tänne puuhaamaan, mutta kyllä tuo vaan oli suuri apu.
Minä vihaan (niin kuin olen tainnut mainitakin) perussiivousta. Oli niin ihanaa että joku imuroi, pyyhki lattiat ja pölyt sillä aikaa kun minä kävin läpi kirppiskamat, kuvasin ne ja keräsin kasaan. Tutkin ja lajittelin kaikki omituiset romut tasojen päältä ja tein sitä mistä edes vähän enemmän tykkään, eli järjestelin. Itseasiassa jatkoin pitkälle iltaan vielä apurin poistuttua! Seuraavana aamuna tajusin istuneeni koko päivän aikana vain kerran, syödessäni. Pohkeet huusivat hoosiannaa.

 Nyt on kaikki (ainakin lähes) myytävä ladattu nettiin, olohuoneen järjestys muutettu ja laitettu vähän joulua. Molemmat vessat siivottu oikein perusteellisesti, suihkun seinät ja koko sauna kuurattu ja pyykkiä pesty apinan raivolla. Oih, ikinä tämä ei olisi ollut mahdollista jos joku ihana ei olisi tullut potkimaan persuuksille ja hoitamaan sitä minun inhokkiosiotani. Myös sairasloma mahdollistaa sen, että voin käydä melko pikkutarkasti paikkoja läpi.

 Huomenna voisi olla vaikka pieni valon pilkahdus jossain vaiheessa päivää, niin voisin tehdä postauksen minun Suuresta Rakkaudestani! Ja parista projektista jotka ovat jääneet väsymyksen jalkoihin, mutta nyt olen saanut toteutettua niitäkin.

 (Tähän piti tulla Vielä lopuksi Kuopuksen Joulutervehdys, mutta nyt Bloggeri päätti rankaista minua hiljaiselostani ja kieltäytyy yhteistyöstä... Ei siis kuvia tähänkään postaukseen! Tekstikään ei nyt meinaa asettua, ei sitten millään ja mitä aion luovuttaa.)

  Hyvää Yötä
-H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti